}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

2 things I have to ask about! maybe 3^^

1. Jag ska troligen gå till frisören i helgen, vad ska göra med håret!?!?!?! En sak vet jag, men I want more!!
2. Någon som kan hjälpa mig designa min blogg?!!! Jag vill ha om den!! från grunden! Asså allt ska bytas!
3. Har jag sagt att jag älskar Sims 3??!! Jag har bästa familjen ever!
Pappan är från Afrika(låtsas jag;)) Mamma från Kina(jag låtsas bara där med;)) 2 adopterade barn från frankrike(låtsas;)) den ena är snäll och god, medans den andra är en fjortis! xD De har varsina pojkvänner, den ena mamman heter p-piller pop haha, det är 2 bebisar också, den ena tror att hon är en prinsessa, den andra är ond! HAHA

(dålig bild, men ni får stå ut^^)


Kommentarer
Postat av: MAiJA

Vilka saker vet du???

2010-04-29 @ 20:39:13
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0