}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Äter chips


Sitter och latar mig med chips xD
De heter nånting med chakalaka och är grymtstarka!!
Men de är jätte goda ändå :D
Spelar fortfarande the simpson game, som ni märker så är jag beroende, men det är verkligen kul xD
euhm...flummar med några på msn, eller, det är egentligen maija som gör det
hehe/maija
Jag tror att de är ganska irriterande, nej! irriterande, NEJ! irriterade xD
As, inge mer

Kommentarer
Postat av: josefin

SER gott ut hur e det :) ???

2010-08-04 @ 03:43:29
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: Kasia

Älskar chips! :)

2010-08-04 @ 12:43:26
URL: http://kasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0