}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God morgon sweeties!

Som vanligt är jag uppe och Maija sover. Idag ska vi ut på stan (eller jag har bestämt det^^)
Då ska Maija hitta en ny skolväska, har hon bestämt^^ 
Ska tjata på mamm a om de dära vantarna! hon säger jag ska kolla på det, och nu när hon är på kontoret är en perfekt tid! Nu ska jag kolla efter fler modesidor! såå vi seees! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0