}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Har precis ätit frukost!

Gud, jag var grymt hungrig... Men Maija skulle ju blogga så det fick vänta en stund...
Men nu ska vi typ fixa oss iordning, för att ni ska få se vad jag köpte igår! Emma fyndade MYCKET!!!!
haha....
Så vad vill ni att jag ska säga nu... Ju, vi kanske åker till aquanova idag(: Beror lite på hur det ser ut och så...'
Update:
bilderna kommer ikväll, mamma kommer om 20 minuter och vill hämta oss till aquanova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0