}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma

Vi har gjort mycket, så jag har inte kunnat bloggat...
Först gick jag till skolan, sen skulle jag hem och softa, då kom Roger, skulle hem till de, följde med på emmas fotbollsmatch. Nu kommer jag hem...
Sköntt... ska ju sova hos roger och emma... mamma är i stockholm och jobbar men kommer hem imorrn

Kommentarer
Postat av: sweetdaishi

är det typ de i harry potter som du pratar om för jag har alltid trott att de bor i england...

ett svar är inte helt fel<3



tack<3

2010-08-21 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0