}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

JAG KLARADE DET

Jag överlevde en natt hos Roger! (: Sov riktigt gott, men jag saknade mina Hello Kitty prylar,  ohhh...vad är det för saker?? Det får ni se när jag lägger ut bilder på lägenheten...
Vi ska åka klockan 10 i 8, det tar tydliigen 20 minuter att åka till min skola härifrån, Emma nämde nåt om trafik. Här i Falun? I dont thiiink soooo....
OMG det är trafikljus, då får vi vänta i 2 minuter. ONEEEEJ!
Hahaha en liten grej om hur det kan vara om det blir "trafik" i Falun...
Men nu måste jag packa ner, datron /: så vi
S E E E S

Just a old pic


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 07:58:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0