}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Matchen...

Nja, det gick väl sådär Första matchen blev det 1-0 till de.
Andra matchen stod jag. Då hade vi en djävul till domare. Jag blev sparkad i fejset av en, domarn blåste inte av. Men han blåste av när nån i andra laget ramlade på sitt skosnöre-.- 2-3 till de. Vet ni vad vi fick reda på sen, domaren var storebrorsa till en av tjejerna i andra laget klart de skulle få bäst.
sista matchen blev det 4-0 till de. Har ingen aning om varför?!
Aja ni får har det så bra, btw måste klara mig utan kamera ett tag... Lämnat in den på service, den var lite konstig://


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0