}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nicksta badet blev det

Det blev Nickstabadet istället här kommer bilderna=bildbomd

Här kommer jag, styyyle!

Här kommer vi, btw vad gör jag med fejset?!

Landning!

Maija kommer, som håller för näsan

Jag håller på att landa, Maija bakom mig

Here we go again!

'
BOMBEN!

Hopp framifrån

Hehe, en större bomb!

Det här var bara del 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0