}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Gott nytt Jul!

Idag när jag vaknade så låg det ett paket nedanför min säng. Gissa vad det var?
Svar: En systemkamera!!
:D:D:D
Men... Det var ett väldigt STORT minneskort, så kan inte ladda över bilder nu, men en sak kan jag säga, den tar hur bra bilder som helst!
Jag älskar den! Tänk min egna systemkamera, tänk hur mycket bilder det kommer bli^^

Kommentarer
Postat av: Maija <3

avis -.-

2010-12-25 @ 12:39:08
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/
Postat av: annapanna

ååååå, pappa sa att om jag vill ha en måste jag spara...

2010-12-27 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0