}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma

Ja, vi åkte ju igår till flygplatsen runt åtta, men planet lyfte vid elva. Ungefär klockan fem landade vi. Då hade jag och Emma sovit nästan hela resan, sen tog vi en buss till långtidsparkeringen och vi tog bilen hem, där sov Emma och jag också hela resan. Hemma var vi runt åtta, då slängde jag mig i säng. kvart i tio vaknade jag. Då var jag så pigg att jag gick till skolan. Sen nu har jag sovit tre simmar i streck...

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, du gils inte... säger vi ;D



joo då... men jag glömde bort dig ;/

hehe

ta inte illa upp ;D haha

2010-12-09 @ 20:17:35
URL: http://feliciagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0