}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Juldagsfest!

Idag så åkte vi fyrhjuling till en familj, och typ hade nån julfest. Det var väl helt okej, men i början av "festen", så åkte vi fyrhjuling runt en bana. Det var så kallt att mina fingrar domnade bort.
När det var drygt en halvtimme kvar så åkte vi hem till Emilia och var där. Mamma skulle kommit och hämtat oss, men kom inte förrän en timme senare...
Nu har vi hyrt en film och ätit pizza (PROPPMÄTT!) så vi ska kolla på filmen. Som jag inte fattar så mycket av.
Kanske för att jag inte koncentrerar mig, och bloggar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0