}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Oj, en timme gick fort!

Haha, när jag kollade på klockan nyss var den 19.08 ahha.
Idag så var det pysseldag i skolan. Hahha, hamna med två jag typ aldrig snackar med. Hahha.
Hyffersej, jag snacka med massa andra ändå, såå aja... Dessutom fick man bära tomteluva hela dan. Anna L, Amanda och jag var Nisse 1, nisse 2 och nisse 3. Vi hade nog roligast. När vi dansade runt "granen" (nja, en grön kon) Så var det bara vi som hade kul (typ)
Efter det så gick jag Amanda till stan (fortfarande med mössorna på) och gick till Kuckelikana och köpte en julklapp till imorgon (:
Längtar till imorgon, kommer döööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0