}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Packat och klart

Nu har vi lamnat rummet. Men det ar fortfarande nagra timmar kvar innan vi maste aka till flygplatsen. Jag sitter vid en stor dator, for att min lilla ar nedpackad...
Men vi tankte ligga vid poolen ett tag. Ska ju inte sloooosa hela dan vid datorn!
Men nu ropar de pa mig! Ses efter resan?

Kommentarer
Postat av: Moa

Kommer du nt hem för en på torsdag??

Så stog det emma´s blogg`???

2010-12-04 @ 17:08:50
URL: http://moisgaga.blogg.se/
Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

hejhej allt bra med dig ikv? :)

2010-12-04 @ 17:24:07
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0