}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

You talking to me?

Bella ' om Innebandy turnering!:
vem är killen på bild 2? :o ;)
Svar:
Det är Axel. Hehe, snygg bild, njaaa... Alltså var tvungen att ta det när han knöt skorna, så...
Det blev lite suddigt....


annapanna om Emma!!! (vad säger hon just nu?):
Haha nice =) men en fråga bara till Maija!
"Hur snabbt skriver du egentligen Maija?"

Maija svarar:
Hm. Enligt mig så skriver jag inte så fort, så jag har ingen aning hur jag
lyckades få med allt Emma babblande om.


"Hur snabbt skriver du egentligen Maija?


Kommentarer
Postat av: Bella'

ohohoh ;) sorry :p

2010-12-31 @ 23:18:38
URL: http://isabellahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0