}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Dåligt väder ute.

Jag skulle behöva en ny kofta, asså jag fick en nyss, men jag vill ha en från Melba.se
Men det sägs vara riktigt dålig kvalité, vet ni något om det. Asså jag har inte så måånga liksom "varma" koftor. Och snart kommer ju hösten och sånt. Men annars vet mina söta bloggläsare där man få tag på lite utåtstickande, orginella koftor. Någon bra hemsida? Affär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0