}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Emma goes flummig:3

Heheh, sant!  Tonight we are going to sleep with Bert! xD Men jag ska typ göra ny header. Men den jag har nu är ju typ asfailad. Men idag hända asapinsam sak :// asså jag försökte få typ en kille att svara. Skrev typ "Hallå, svara!!!!" då svara typ hans mamma. "Han är inte hemma", men asså grymt pinsamt!
Men vi gör typ ingenting, fast jag är asaflummig, vill bara göra nåt! Aka typ springa ut och hoppa lite studsmatta(:
Men imorgon blir det att sova i nya lägenheten. Btw, idag åkte vi vattenskoter. Men inte några bilder, mamma är för oteknisk://

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0