}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Emma tycker till!



Ämne:  Man behöver inte vara en wannabe bara för att man har samma kläder eller säger samma sak!

Det stör jag mig på! När jag köpte min vita pälsmössa (fejk) som Foki också hade. Sa alla t.ex Wannabe Foki, Gud du är värsta Foki-fanet o.s.v
Min kompis skrev samma saker som Anagina, men det betyder inte att hon är wannabe Anagina. Man kan tycka saker är snygga utan att man har läast en så kallad "storbloggares" blogg. Visst, jag hittat massa bra sidor från Foki, men jag vill inte VARA henne! Så plzz alla har sin egen stil. Vissa kanske vill vara som "storbloggare", men ta inte förhastade slutsatser!
Tack för att jag fick komma fram;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Go girl!!!

2010-07-30 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0