}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Gästbloggning

Hellu!!

Jag heter Maija och jag ska antagligen gästblogga för den här bloggen idag XP eftersom emma ska åka vatten skoter med emma nossnibla (albinsson XD)
Ja...jag tittar på tv och tänkte ta att läsa lite senare. Jag läser boken Brianas Gåva av Lurlene McDaniel.


Handling:
Sissy bor med sin mamma och storasyster Briana ute på landet. Briana har alltid gått sin egen väg. En dag rymmer Briana hemifrån med en äldre kille hon är störtkär i. Men det går inte riktigt som hon har tänkt sig. Plötsligt händer
något mycket allvarligt som förändrar Sissy värld.

Den är jätte bra. Jag älskar att läsa! (kul att veta ;P...not)
Jag vet inte vad jag mer ska skriva...jag ska nog spela lute msp (moviestarplanet) ett spel som jag har blivit beroende av XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0