}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God morgon alla sömntutor!

Rubriken säger jag bara till de som vaknade nyss. Själv vaknade jag för ungäfer en timme sen. Visst är jag morgonpigg. Nästan hela mitt rum är nedpackat eftersom på fredag bär det av till Falun... Fast jag kommer vara hos pappa när vi flyttar. Men på Måndag bär pappa och jag av till Göteborg och sen Bålstad! Uppdatering kommer inte vara den bästa men kommer att försöka uppdatera så mycket som möjligt... Vi åkte inte dit denna väcka för det är någon stor fotbollscup. Sen veckan efter när vi åkt till Bålstad kommer Partille cupen, alltså handbollscup. Då blir det inge kul att gå på Liseberg!



Längtar!

längtar!

Den äger!
Jag kanske åker uppsvnget också, jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: usko

hur vet du att det e partille

2010-07-07 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0