}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma från vattenskotrarna!

Tack Maija för att du höll min update idag därför kommer hela detta inlägg vara en länkning till Maija. Vi var nyss ute med Tilde, den lata hunden xD Men snart blir det mat. Måste tjata på Emma om ett videoinlägg! Vi åker hem imorgon, fast jag åker till Maija, och är där. Men det var väl det... Vi ska på grönan(:
Men asså alla ni skogåsare, smsa mig så träffas vi!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0