}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma nu

Det tog lite längre tid, vi var tvungen att åka till Västerhaninge occh hämta min mobil!
Mannen som hittat mobilen var enn av de snällaste jag någonsin mött. Han hade inte tagit mobilen ooch stuckit, han vantade på mig! Och tog inte emot pengar! SÅnt får en att tro på mänskilgheten(:
Men Eclipse var en av de bästa filmerna jag sett. Inte äcklig alls!

Förra gången Sonia och jag var på bio, vi såg "Avatar" i 3D

Den här gången, då vi såg "Eclipse" Den äger! Alice Cullen är min favoritkaraktär! Hon är rolig, söt och lite konstig... Vilken är eran? 
Förresten, jag köpte 3 nya grejer. Bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Sonia

vi är ju fan bäst!

2010-07-06 @ 20:41:18
URL: http://thesweetsoundofmusic.blogg.se/
Postat av: myolivia *

hejsan hoppsan lingonsylt !



hoppas allt är bra :)

har du lov/semester ?



puss & kram :)

2010-07-06 @ 22:00:43
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0