}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hey you there


Hey you there-Soulja Boy

En låt jag är beronde av! Imorgon blir det Eclipse med Sonia. Den verkar grymt bra, resition kommer!
Har typ inget  att berätta snart måste jag ta in Ferrari, han är ute runt på tomten, och betar. Vi behöver knappt en gräsklippare XD skämt åtsido Vi syns snart!

Kommentarer
Postat av: Gea

Ooh... jag vill också se Eclipse. :)

/ Gea

2010-07-05 @ 21:15:27
URL: http://geaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0