}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nyvaken

Så går det när en trött 12-åring vid namn Emma Wagner... Jag vaknade av att en Telia-tjej ringde med dolt nummer. Först ville jag inte svara, men jag gjorde det ändå. Så nu kommer jag smsa för 20 öre. Och surfa GRATIS!! Det vill säga, jag kommer blogga mycket, mycket mer! Eftersom jag alltid har med mobilen... Men det börjar inte förren imorgon:/ Men sålänge kör vi sms
Idag ska jag och Sonia åka in till stan och först se Eclipse sen bara hänga på stan... Om jag köper nåt får vi se då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0