}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Är i Falun nu dag 2

Jag kom igår men då ville inte mitt inlägg laddas upp... Men igår tog vi några bilder, vi gick ut. Klumpig som jag är snubbla jag på en sten och har två stora skrubbsår på knäna, aja sommarplågor. Man får vänja sig. Förresten, Glad midsommar! Jag ska fira den här i Falun (oväntat va^^) ´här kommer några bilder från igår! Det är verkligen inte alla, vi tog väl över 50. Eller nåt, men ni tjejer (jag vet inte om nån kille läser mion blogg) ni ska ju plocka 7 olika sorters blommor och drömma om er drömprins. Jag kommer troligen drömma om ******* opps...





Bloggar mer senare, nu ska jag be mamma sänka volymen till sean banan-skaka rumpa.
Asså min mamma lyssnar så högt att det vibrerar i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0