}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma.

Hejhej, nu är jag hemma idag hade vi orienterin... Jag gjorde allt jobb medans Reda hittade kontrollerna. Nu sitter jag på stora datorn, ska installera sims 3 drömjobb!! Jag gick hem till Bella idag, en väldigt kul människa(: Men Maija och Elin var där också. Men de åkte till Farsta, följde inte med... jag kommer ändå shoppa imorrn(:

Bilderna:


Hehe, jag i skogen;)

Maija & Bella(:

Sonia & Bella!

Hemma igen:

Elin (x

Fredrik!

Fredrik igen...( Bella i bakgrunden )Sry var bara tvungen att lägga ut bilden x)

Maija *garv*

Niclas, i Bellas kofta x)

Och slutligen, Bella, Freddan och Nicke!

Jag bloggar mer senaree, juste Emma kommer senare(:

Kommentarer
Postat av: Elin

Neeeeeej jag ser störtd ut, när tog du den bilden!

MEN Elin och Maija följde med vad det dåligt eller plus var det faktist Bella som frågade MIG om vi skulle gå hem tillsammmans så det så(hehe).

Du spelar inte bara sim's utan och så hoppas jag att du håller på att fixa min header.

Det var en lång kommentar med du ville ha kommentarer så....... ja.......här fick du en:)))))))

2010-06-05 @ 01:11:22
URL: http://pigeelin.blogg.se/
Postat av: Elin(ett år senare)

Men snälla!?!? Säg inte att jag faktist tyckte att jag såg bra ut på något sätt i de där kläderna. Vad var mitt problem......jag har tur som inte blev mobbad för ut mobbad jag såg ut förfan......

2011-06-30 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0