}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Kedjebrev=stort minus!

Jag måste blogga fort. Jag ska lägga mig snart (mamma måste få sova men det blir troligen i mitt rum, msn och sånt, hehe) så jag måste ta vara på sims tiden, hehe...

MEN WHATA! JAG HATAR KEDJEBREV! ASSÅ DE SKRÄMMER SK*TEN UR EN! JAG RADERAR ALLA, MEN JAG HÖRDE AV MIN KOMPIS SOM HADE FÅTT NÅGRA. NI SOM GÖR DET HÄR HUR TÄNKER NI, VILL NI SKRÄMMA OSS?! KAN NI SLUTA TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0