}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Midsommarnatten

Igår kväll var det grymt kul... Vi hoppade hoppborg, körde genom skogen med 4-hjulingen, badade typ kl. 12 och sen körde jag 4-hjulingen på en äng typ. Men vi gjorde så mycket mer! Jag har inga bilder just nu, jag tog några men inte senare...
Men jag har ingen om vad det blir idag, Roger och mamma ska hämta Rogers bil hos Magnus...

Mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0