}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ops...

Oj oj, har inte uppdaterat idag! jag var först hos Julia (oväntat?) sen hade jag fotbollsträning, jag har en grymt dålig kondis! När hände det!? ´
Nu är den bästa låten på spotify, ni får den här

Juste, åker till dalarna imorgon! (: Vi kommer fira midsommar där! Och troligen åka vattenskoter! Om Rogers vattenskoter funkar då! Vi har ju en nu, ops glömt att berätta, hehe... Men funkar inte Rogers då kan vi väl åka ring, hoppas!
Då ses vi snart! bloggar imorgon bitti! Promise! Måste bara paka oc sånt grejs, men jag ska lyckas klämma in det! hhihi, god natt (tillfälligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0