}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Sex and the city 2

Nu sitter jag här, det blir en litet betyg på SATC2
Den handlade mycket om Mr.Big och Carries problem, vilket inte är min typ, eftersom jag gillar när det är mycket glatt!, (men det är nog relaterat till lite äldre) Men det var väldigt kul dit de åkte! haha
Jag ger filmen **** 4 stjärnor!

En film värd att se!
Ni som har sett den, Charlotte. "Jag vet inte,     Jag vet inte,                                                           Jag vet inte.
                         Jag är lite full!"(mellanrummen är typ när hon är tyst, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0