}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Blä...

(Påhittade namn)
Jag hade gått hem sen får jag ett samtal av, Celeste ringer mig. Hon säger:
"Simon och Alvin har bråkat!"
"Hur?"
"Jag var nere och frågade vår gympalärare om vi kunde få ny tid... När jag kom upp var det blod utanför fönstret!"
"VA!?"
" Simon hade retat Alvin, du vet som han alltid gör...På skoj, men Alvin tog det väldigt seriöst! Han fick tag på sin pappa, och Alvins pappa drog ut Simon ur klassrummet och gav Simon en fet knytnäve i ansiktet! Det skvätte blod överallt. Alvin grät! Han gör ju aldrig det Iallafall de ska troligen polisanmäla Alvins pappa"
Nu efter flera dagar har jag frågat jättemånga, och fått reda på mer...
Hoppas Alvins pappa får fett mycket med fängelse!

Kommentarer
Postat av: Sonia

you're on, guurl!

jag håller med!

2010-03-11 @ 21:10:47
URL: http://nextshitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0