}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

HEJ!!

Hej jag är inne nu... jag har inga bilder de kommer senare när jag har min data... den va typ urladdad så jag tog pappas, bilderna kommer senare ikväll. just nu sitter jag vid wi-fi och glor på en fjortis som är inne på nån utländsk typ fjortissida(liknar gosupermodel och stardoll-.-) ni som inte vet är jag på GRan Canaria. Vi softar. Jag köpte ny mössa. bilden kommer inom en snarare framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0