}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ledsen...

Ledsen att jag inte bloggat idag. Men jag har haft fullt upp, först gick jag till Stoffe med Madde Steffi JE JB.
Sen har jag haft fullt upp med skolsaker...Jag har gjort det i typ 2-3 timmar nu*svettigt*
Nu har jag precis ätit kyckling eftersom mamma är på nån arbetsfest typ Imorgon är det påskaspring i skolan jag ska va utklädd till hare eller typ kanin^^

Kommer jag vara den där imorrn?

Hoppas inte äggen är sådär tunga x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0