}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Salem al fakir keep on walking

Vi måste ha 2 saker klargjorda!
1.Salem är assöt och är min framtida man!
2. Kolla videoklippet(Det är från final!!)
Spola fram till 2.00 då kommer en kille bakom som "spelar" pianot, eftersom Salem står...Men vem är det???
<---den här killen alltså!
Inte mindre än vår älskade Björn Gustavsson!
Sen alla som tycker att Annas låt var skit(som jag!) och ville att Salem skulle vinna kommentera nU!

Kommentarer
Postat av: Dessie

JAG!

2010-03-18 @ 19:59:27
Postat av: FILIPPA

Jag ville inte att Anna skulle vinna men inte Salem heller. Jag tyckte Eric!

2010-03-23 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0