}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God morgon!

Vaknade nästan nyss (x Hörde först inte något smatter på fönstret, då trodde jag att det var solsken och varmt! Men nej, solklart inte!(la till sol i ordet x) ) Det spöregnar här. Jag och Emma hade föredrarfritt igår, mamma och Roger var på en 40 års fest, kom hem väldigt fulla! Maria var här, hon skulle på Sea side(eller som emma kallar det suesie, självmord vet ej hur det stavas) Det regnade, därför kom hon. Vi kollade på Bedtime stories(:

btw såhär sov Emma och jag inatt:






Vet att Emma ser ut som nån alien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0