}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ordning och reda (löning på fredá)

Hej!

Nu har jag precis duschat efter en jobbig fotbollsträning. Vi hade 4 st 10-minutersmatcher. Nu Efterlyst och sedan städa upp i huset som jag stökat till innan träningen. Mamma och jag har gjort ett kontrakt som säger att städar jag efter mig och håller ordning så får jag köpa ett nytt Coccoo halsband (hemligt) för 300 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0