}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Sitter hos frisören

Jag är hos frisören nu. Jag kunde bara få slingor. Som ni kanske mäRKER SÅ TOG JAG BORT SKRIVA UT MIG INLÄGGET. OCH MAIJA SÅ VAR DET VISST FRÅN MITT PERSPEKTIV!  JAG HAR IALLAFALL DRAGIT ETT STRECK ÖVER DET. JAG SKRIVER BARA I CAPS FÖR ATT iPHONEN ÄR TYP INSTÄLLD PÅ DET, VET INTE VARFÖR x) FOTBOLLSTRÄNING MED JULIA IKVÄLL. LÄNGTAR JAG ÄR JUÄNTLIGEN MÅLIS IGEN
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0