}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ska sova nu;)

God natt!

Nu ska jag sova, imorrn ska pappa köpa målvaktshandskar!! YEY!! trots allt tränar jag jag ju alltid målvakt nu:D:D
alla i klassen ba: du är dålig, du är bollrädd!
men de har ju aldrig sett mig spela. Ta inte illa upp nu maija, men ibland de ba: Maija är ju bättre än dej. Jag: Men jag är ju tränad. De: Ja det är hon oxå, på matcher tränar hon. Jag(tänker) Men vafan hon vet inget, hon ska bara ta bollen. Hon vet inget om själva målvaktandet!!


Kommentarer
Postat av: MAiJA

Gör inget, fattar vad du menar!

(jag är inte så bra målvet :P, och jag spelade ju bara fotboll i nåt år...)

2010-05-17 @ 15:44:43
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0