}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Inköpen under dagen!

Jag vet att det bara är en sak, men hallå? Det är första dagen! Dessutom köpte jag linsskydd till kameran och ett staffli (; Men jag hittade en väska och ska sova på saken, och även en plånbok! Om vi åker dit imorrn (vi äter oftast där. Det är helt gudomlig mat!) så köper jag det!

Kommentarer
Postat av: Mira

Kan du inte visa upp lite mer vad du köpt/outfits?

2010-12-02 @ 23:39:40
Postat av: Ida

Fina :D

2010-12-03 @ 00:05:00
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0