}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Me ♥ Lanvin Me ♣ Lanvin?

Är det någon som missat den nya kollektionen med Lanvin och H&M?
Jag tycker att vissa är helt otroligt fina. Medans andra kan vara helt sanslöst fula!
Så jag både


Till exempel denna tycker jag är väldigt gullig!

Medans jag inte förstår vem som köper denna


Vad tycker ni?
Jag tror jag är mer åt diss hållet (alltså fel så kallade "fula" klänningar)
Men ca 5-6 tycker jag är heeeeeelt underbara!


Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har vinnaren utsets det kanske blev du gå och kolla vetja!

2010-11-24 @ 17:08:41
URL: http://moisgaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att den svarta var snyggare!!

2010-11-24 @ 19:44:57
URL: http://lusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0