}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Neeeej!

Imorgon börjar skolan. Jag orkar inte!
Jag vill bara softa! Varför sätter man bara 1 veckas lov. Jag tror det är för att de vuxna liksom vill maipulera. De sätter bara en vecka. Då blir vi galna på söndagen. Men de skulle vi inte blivit om vi vick 2 veckor!

Lite så känner jag mig

Kommentarer
Postat av: Anita

Men hallå, du är ju ledig igen om några veckor och sen är det jullov...

2010-11-07 @ 13:35:53
URL: http://emaaaz.blogg.se/
Postat av: annapanna

Samma här, =) bara soft ska det va.

(men lite gymnastik hihi)

2010-11-07 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0