}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Okeeeej!

Hade ingen ide till en bra rubrik, bara så att ni vet!
Idag var väl typ chill. Vi ska göra en teater med klassen. Om typ Gustav den 3
Jag ska spela mördaren Jacob Johan Anckarström . Men i sista scenen ( när Anckarström dött) Då får jag vara en fin dam (:
Alltså klänning på mig! haha... Fett cool det kommer bli. Men det är ju tre män som dödar Gustav. Ankarströ, Ribbing och Horn.
Och de andra ska spelas av två killar. Så jag blir ända tjejen, dessutom är de andra för tillfället är sjuka, så jag måste göra manus själv?!
Fett drygt! Men det lite roliga är att jag sitter bredvid honom som spelar Gustav! haha...

Jacob Johan Anckarström

Gustav III

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0