}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Utkast: Nov. 5, 2010

Jenny om Siiiiims!:
Hej. Fin blogg!
Jag spelar sims 3 väldigt mycket! Men jag har stött på ett probleeeeeem!
Jag undrar hur man får spökbebisar?


Svar:
Det hela är mycket enkelt.
1. Gör en kvinna och en man som är gifta/ihop/förlovade
2. Flytta in i ett hushåll
3. Bygg en pool
4. Låt mannen hoppa i poolen
5. Bygg staket runt så att mannen inte kommer upp
6. Vänta några timmar så drunknar han.
7. Låt gravstenen vara kvar
8. När han besöker dig se till så att ni fortfarande är kompisar
9. Börja göra så att de blir kära igen.
10. Lägg de i en säng och ha myspys.
11. 3 dagar senare så föder mamman. Då kan det antingen bli ett vanligt barn, eller ett spökbarn. Blir det ett vanligt är det bara att försöka igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0