}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Vaken med tuppen!

Skolan snart, ehm om 25 minuter... Om jag räknar rätt...
Hehehe. Just det, idag är det gymnastik. Dessutom har mamma åkt till stlhm. Avis...
Men jag måste få träna på teatern. Det går sådär. Jobbar med två killar (och neeeeeej, det är INTE rena drömmen för de som tror det (; )
De är först seriösa men mitt i alltihopa, börjar de snacka som turkar, man bara que? (va på spanska)
Just det. Spanska imorgon, prooov. tur att man har pluggat! 5 meningar, det låter lätt, men är inte det enklaste! Massa a:n och tilde (~)
hahah...
Aja. Nu ska jag ju inte berätta hela dagen i förväg...
Ses efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0