}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Visste ni...

Att min broder känner Paow och Blondinbella?
Fast det var inte förrän imorse jag fick reda om Paow! Hade precis vaknat när jag fick ett sms från Emma. "Din Broder är med i Paows blogg" Stod det (ungefär). Genast tog jag upp iPaden. Där var han, dessutom hans nr ;o!
Här har ni bilden som var med
Men det är bara här ni kan läsa hela inlägget. Ganska roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0