}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Matte

Eftersom jag är sjuk måste jag ju ändå hålla igång, jag har räknat mina mynt, och gjort om det till euro.
Nu ska jag inte säga inte hur mycket jag fick (;
Vi ska gå till Forex bank och växla in de till euro.

Jag ska ju åka med Emma, Roger och mamma till Gran Canaria.
Lite bilder från förra gången:


Kommentarer
Postat av: maya

Gud vad härligt, hur länge ska du vara där? :) Kram

2010-10-20 @ 20:38:07
URL: http://mayasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0