}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Flamingos är mobbade

Hejhej. Vet ni vad, snart ska jag till Skogås! Gissa varför? Säger jag inte! Mina kompisar kanske läser, och jag vill inte förstöra hela överraskningen!
Har jag sagt för mycket? Oppss.
Iallafall, nu kollar jag på Solsidan.
Visste ni att Flamingos är mobbade av andra fåglar pga av sin färg!

Kommentarer
Postat av: bella'

Sv; hehehe :) ´har inte hört din röst på typ miljontals år! :o

2011-04-27 @ 12:53:26
URL: http://isabellahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0