}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God natt :D

Nu ska jag dra mig mot sängen, efter ett antal bloggläsningar, det vill säga!
Morgondagen kommer spenderas med Maija, vi ska åka till Sandsborg, och gå på något cafe där. För att slutligen åka runt lite, hem till henne. Vi kommer väl ha kul som alltid! Kameran kommer troligtvis med, men det är inget jag lovar... Eftersom vi ska strosa runt på ett ställe jag inte varit i förut känns det ju lite... jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0