}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Igår och idag:

Igår
Vid 4 åkte jag in till Adolf Fredriks för att möta upp Maija. Eller... Hon hade sitt utvecklingsamtal först.
Efter det åkte vi till Farsta Centrum och köpte en födelsedagspresent (han fyller år på söndag) men när de stängde var vi tvungna att åka till, port73 för att Maija skulle köpa en födelsedagspresent till mig. Som jag får imorgon :)
När vi kom hem till henne var klockan runt åtta. Då hade vi bestämt att jag skulle gå i hennes skola i en dag. Pappa kom över med mina saker, eftersom det kändes lättare ifall jag sov där.
22.00 skulle vi egentligen sova, men höll oss vakna till 23.00...
Idag:
Maija gick upp kvart i sex, för att duscha. Själv "snoozade" jag till sex. Då fixade vi oss och så. 5 över 7 gick vi mot tågstationen. Där mötte vi upp Felicia (Maijas kompis) och åkte tåg med henne till centralen. När vi var framme på Centralen gick vi till bussarna, där mötte vi Ale. Utanför skolan träffade vi Bernadina.
Första lektionen var Musik (och eftersom alla andra hade Änglalika röster mimade jag bara, knappt det...) Där skulle vi också skriva någonting om G-noter, men jag skrev bara av Maija...
Sedan var det Engelska, där kollade vi på det kungliga bröllopet, det gjorde vi på SO som var efter maten direkt efter engelskan.
Rast, idrott.
Efter skolan fick jag, Maija och Felicia skjuts av pappa till skogås. Och nu sitter jag här på hans kontor och har jätekul med Macbooken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0