}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

MEN GUD!

Jag blir så sur på mig själv, när jag sagt till mig själv HELA dagen. Emma du måste blogga. Sen gör jag aldrig det liksom?
Aja, idag så tog jag somsagt bort stygnen, sedan tillbaks till skolan. Efter skolan packade jag. Packade och packade, Sen måste jag snabbt hem imorgon och packa det sista. FORT! Lite stressad blir man ju...
Men jag ska bättra mig. Jag och Emma var ute och fotade tidigare idag! Ni får bilderna imorgon, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0