}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Mina fötter värker

Jag tror jag gått ner några kilon. Genom att svettas bort halva min kroppsvikt!
Idag var det sjukt varmt, och dum som jag är glömde jag ta med mig shorts till sthlm. Så jag har gått omkring i jeans idag. Men mycket shopping blev det. Först i Nacka Forum, sedan i stan. Sen blev det även cupcake och glass i Kungsan (kungsträdgården för er som inte bor i sthlm)
Snart kommer bilderna på de nya plaggen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0